یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن


بخشنامه ای که مشکلات فراوانی برای ادامه تحصیل و ارتقای شغلی فرهنگیان بزرگوار ایجاد کرده بود  و موجب نارضایتی خیل عظیمی از این عزیزان شده بود با همت،تلاش  و پیگیریهای حاج آقا سلطانی صبور رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی مشکل ادامه تحصیل و ارتقا تحصیلی فرهنگیان (بیش از یک مقطع) حل شد و از این به بعد ، فرهنگیان بزرگوار در این زمینه هیچ مشکلی نخواهند داشت .


خدمتی دیگر از حاج آقا سلطانی صبور

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) : « مَنْ قَضَى لِأَخِیهِ الْمُؤْمِنِ حَاجَةً کَانَ کَمَنْ عَبَدَ اللَّهَ دَهْراً 

 کسى به دیگرى خدمت کند ، مثل کسى است که عمرى خدا را بندگى نماید


 


با پیگیریهای حاج آقا سلطانی صبور  و مساعدت مسئولین امر ،بزودی تعویق  وام های کشاورزی صورت خواهد گرفت و همچنین خسارت خشکسالی کشاورزان نیز پرداخت خواهد شد .


نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی :وزارت خارجه و مسئولان دولت باید با قاطعیت برای این موضوع با امارات برخورد کنند

خبرگزاری فارس: اعزام تیم کارشناسی مشترک مجلس و وزارت آموزش و پرورش به مدارس کشور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار مسئولان وزارت امور خارجه با مسئولان دولت امارات به‌منظور آزادی سریعتر معلمان بازداشت شده گفت:‌ دادستان العین با آزادی معلمان بازداشت شده به‌شرط وثیقه مخالفت کرد.

عطاءالله سلطانی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ جلسه‌ای با حضور بنده به‌عنوان نماینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مسئولان وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور خارجه به‌منظور پیگیری وضعیت آزادی 10 معلم بازداشت شده ایرانی توسط دولت امارات برگزار شد.

وی افزود:‌ آقای قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه پیگیر وضعیت معلمان بازداشت شده در امارات است. در درجه نخست آزادی این معلمان و پس از آن دریافت ویزای العین برای ادامه فعالیتشان برای ما دارای اهمیت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ دادستان العین با آزادی معلمان بازداشت شده با قرار وثیقه موافقت نکرد. همچنین مسئولان وزارت امور خارجه با سفیر و کاردار امارات در ایران گفت‌وگو کرده‌اند و سفیر ایران در امارات نیز با معاون وزیر امور خارجه امارات دیداری را به‌منظور آزادی سریع‌تر معلمان انجام داده است.

سلطانی صبور عنوان کرد:‌ تاکنون زمان دقیق آزادی 9 معلم بازداشت شده و سرپرست مدارس ایرانی در امارات که روز گذشته بازداشت شد، مشخص نیست.

وی بیان کرد:‌ از هفته گذشته 9 معلم مرد ایرانی و 13 معلم زن به‌بهانه نداشتن مجوز کاری در منطقه العین، بازداشت شده‌اند. معلمان زن به‌قرار کفالت در حال حاضر آزاد هستند.

عطاءالله سلطانی صبور با تأکید بر اینکه امارات در اندازه‌ای نیست که برای ایران خط و نشان بکشد، گفت:«نداشتن ویزای امارات درصورتی که معلمان تاکنون از ویزای دوبی استفاده می‌کردند، یک بهانه است که باید پیگیری شود. وزارت خارجه و مسئولان دولت باید با قاطعیت برای این موضوع با امارات برخورد کنند.یکی از وعده‌های دولت این بود که پاسپورت ما احترام داشته باشد. متأسفانه نه‌تنها احترام قبلی را دیگر نداریم بلکه به ایران و ایرانیان توهین شده است.»


حاج آقا سلطانی صبور: امارات در موضوع بازداشت معلمان ایرانی به دنبال بهانه‌جویی است

امارات در موضوع بازداشت معلمان ایرانی به دنبال بهانه‌جویی است 

عطاء الله سلطانی‌صبور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، درباره زندانی کردن معلم ایرانی در العین امارات اظهار کرد: هنوز ماهیت این موضوع برای ما روشن نشده است، ولی امارات بداند که به طور قطع یک جواب قاطع به این برخورد خواهیم داد.
وی ادامه داد: امارات در حدی نیست که بخواهد چنین برخوردی کند و بداند که ما خوب می دانیم به دلیل اینکه به آمریکا و اسرائیل وابسته هستند و به دستور آنان عمل می‌کنند، برای سرپوش گذاشتن به جنایت منا ممکن است از این حواشی ایجاد کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای سرپوش گذاشتن به حادثه منا چنین برخوردی از امارات غیرممکن نبود، تصریح کرد: خبر اینکه معلمان ایرانی در زندان العین هستند را از خلیل الله بابالو رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خار ج از کشور در یکی از رسانه ها شنیدم و دلیلش این بود که امارات از دادن ویزای العین به معلمان ایرانی خودداری کرد در حالی که معلمان با ویزای دوبی برای حضور در العین مشکلی نداشتند.
سلطانی‌صبور با اشاره به اینکه وزارت خارجه و مسئولان دولت باید با قاطعیت برای این موضوع با امارات برخورد کنند، افزود: یکی از وعده‌های دولت این بود که پاسپورت ما احترام داشته باشد. متاسفانه نه تنها احترام قبلی را دیگر نداریم بلکه به ایران و ایرانیان توهین شده است که باید با قاطعیت مقابله به مثل کنیم.
وی با اذعان به اینکه امارات در اندازه‌ای نیست که برای کشور ایران خط و نشان بکشد، عنوان کرد: بابالو مدعی شده است که وکیل گرفته و در حال پی گیری است در حالیکه وزارت آموزش و پرورش و وزارت خارجه باید محکم موضع می‌گرفتند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه وزارت خارجه تمام اهتمام خود را در بحث برجام گذاشته است که این می‌تواند این آسیب‌هایی  را به دنبال داشته باشد.
سلطانی صبور در با بیان اینکه، نداشتن ویزای امارات در صورتی که معلمان تا کنون از ویزای دوبی استفاده می کرند، یک بهانه است که باید پیگیری شود، گفت: وزارت خارجه باید کاردار امارات را دعوت می‌کرد و توضیح می‌خواست و انتقادات ما را منتقل می‌کرد.

 

نماینده مردم رزن در مجلس: پاسخ حماقت دشمن در شهادت سردار همدانی را خواهیم داد

نماینده مردم رزن در مجلس:

پاسخ حماقت دشمن در شهادت سردار همدانی را خواهیم داد

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن پاسخ حماقت و جهالت خود در شهادت سردار همدانی را خواهد دید.

     

عطاءالله سلطانی‎صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شهادت سردار همدانی اظهار کرد: سردار حاج حسین همدانی از ابتدا هدفی را انتخاب کرده بودند که امثال شهید چمران، باقری و ... در پیش گرفته بودند.

وی با بیان اینکه ایشان هیچ‌گاه دست از مجاهدت برنداشت، گفت: سردار همدانی اهل بصیرت بودند و در تمام عرصه‌‌های دفاع  از اسلام و انقلاب به موقع حاضرمی شد شدند.

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه ایشان در مقابله با فتنه‌ها همواره ثابت‌قدم بودند، خاطرنشان کرد: ایشان در جنگ تحمیلی گروهی از جوانان انقلابی را جمع کرده و به جبهه‌ها بردند و سپس گردانی را تشکیل دادند که برای نظم دادن به مقابله با دشمن فرماندهی آن را به دست گرفتند.

سلطانیصبور با بیان اینکه شهید سردار حسین همدانی پس از جنگ نیز دست از مبارزه برنداشتند و در تمام عرصه‌ها تابع مقام معظم رهبری بودند، گفت: مدافع حرم اهل بیت (ع) در عراق و سوریه راه استقامت و مجاهدت را پیش گرفته بود و به عنوان مستشار واقعی به نبرد با دشمن پرداخت.

وی با اشاره به وصیتنامه ایشان که فرموده بودند «دشمنان نمی‌دانند ما برای شهادت مسابقه می‌دهیم»، افزود: ایشان همچون حاج احمد متوسلیان اهداف امام(ره) و رهبری را در مبارزه با استکبار در پیش گرفتند و یک اصولگرای ناب بودند.

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه ایشان فردی بسیار، آرام، متواضع، صبور و مهربان بودند، گفت: سخنان ایشان حکمت‌آمیز بود و به درجه‌ای که شایسته آن بودند رسیدند و افلاکی شدند.

وی با بیان اینکه از قبل برنامه‌ریزی شده بود روز هفتم آبان از سخنان ایشان در روستای گندوز رزن بهره ببریم، اما سعادت نصیب ما نشد تصریح کرد: ایشان شهادت را انتخاب کردند و به حق این راه یکی از درهای بهشت است که به روی اولیای الهی باز می‌شود.

سلطانی‌صبور با بیان اینکه حضور سردار حسین همدانی در دفع فتنه 88 به موقع بود، گفت: درایت و بصیرت ایشان در دفع فتنه ناشی از ایمان واقعی این شهید بزرگوار بود.

 وی با بیان اینکه شهادت ایشان دلها را متوجه ارزش‌ها کرده و ایمان‌ها را استوار خواهد کرد، خاطرنشان کرد: سردار همدانی به وعده الهی یقین داشتند و در مسیر اسلام تا پای جان جنگیدند.

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه ادامه راه ایشان بهترین پاسخ به دشمنان است، افزود: در بصیرت، دفاع از حریم اسلام و ولایتمداری باید راه ایشان را در پیش بگیریم.

وی با بیان اینکه دشمنان باید پاسخ این حماقت و جهالت خود را بدهند، گفت: ما دست از دفاع از اسلام نخواهیم برداشت

پیام تسلیت نماینده شهرستان رزن (حاج آقا سلطانی صبور) بمناسبت شهادت سردارشهیدحاج حسین همدانی


بسم رب الشهداو الصدیقین

همه دوران زندگی سردار شهید حاج حسین همدانی مصداق بارز "لا یحمل هذا العَلَم الّا اَهل البَصَر و الصّبر" بود. او در همه عرصه ها همچون مالک اشتر با بصیرت و صلابت حضور داشت،اخلاص ،صداقت و استقامت او در حمایت از حق و ولایت مثال زدنی بود.

او از اولیای خاص خداوند بود ،چرا که حق تعالی  درِ جهاد  را به روی او گشوده بود.یقین ایشان به وعده الهی باعث شده بود در دفاع از حریم اسلام،ایران،امام و رهبری از ملامت هیچ ملامتگری خوفی نداشته باشدو در دفع فتنه ها بموقع حاضر بود، اجر این  جهاد،حضور،بصیرت و استقامت مداوم   فرجام دل انگیز شهادت بود که او را افلاکی کرد.

شهادت این سردار عزیز را به محضر حضرت ولی عصر(عج)،مقام معظم رهبری ،به خانواده مکرم ایشان و به همه ارادتمنداش تبریک و تسلیت عرض می کنم.


عطاالله سلطانی صبور

نماینده مردم شریف شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی

سلطانی‌صبور در تشریح برنامه روز یکشنبه کمیسیون آموزش مطرح کرد:

بلوغ شر‌کت‌های دانش بنیان با 12 سال تجربه فعالیت/ درآمد 4 هزار میلیاردی شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری
بلوغ شر‌کت‌های دانش بنیان با 12 سال تجربه فعالیت/ درآمد 4 هزار میلیاردی شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری
عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس با تشریح بازدید روزیکشنبه کمیسیون متبوعش از پارک علم و فناوری گفت: تمام بودجه‌ای که دولت در اختیار آن‌ها قرار داده است از 100 میلیارد تومان بیشتر نمی‌شود، اما فروش و درآمدشان در سال جاری 4 هزار میلیارد تومان بوده است که این اتفاق شگرف و امیدوارکننده است.

عطاالله سلطانی‌صبور در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، برنامه روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را تشریح کرد و گفت: برخی از اعضاء و هیات رئیسه کمیسیون آموزش امروز(12 مهرماه) از پارک علم و فناوری معاونت فناوری ریاست جمهوری بازدید کردند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معاون پارلمانی رییس جمهور، معاون علمی وفناوری رئیس جمهور و مدیران پارک علم و فناوری در این دیدار اعضاء کمیسیون را همراهی کردند، افزود: نوآوری‌ها و ابداعات 36 شرکت این پارک در حوزه دانش بنیان به نمایش گذاشته شده بود.

وی با تاکید براینکه پارک علم و فناوری با در اختیار داشتن تنها 20 هکتار مساحت در 30 استان کشور عضو دارد، ادامه داد: تمام بودجه‌ای که دولت در اختیار آن‌ها قرار داده است از 100 میلیارد تومان بیشتر نمی‌شود، اما فروش و درآمدشان در سال جاری 4 هزار میلیارد تومان بوده است که این اتفاق شگرف و امیدوارکننده است.  

رئیس کمیته آموزش و پرورش  با بیان اینکه بلوغ شرکت‌های دانش‌بنیان در تمام دنیا در 30 سالگی اتفاق  می‌افند  در حالی که از عمر این شرکت‌ها در ایران تنها 12 سال می‌گذرد، افزود: داروی درمان کامل میگرن انحصارا برای ایران توسط این شرکت‌ تولید شده است و دارو‌ها و پمادهای مختلف دیگری در حوزه پزشکی در کنار دستاوردهای صعنتی و آموزشی تولید کرده‌اند.

حاج آقا سلطانی صبور در پایان گفت: این دستاوردهای پول ساز علمی نوید تغییر دیدگاه را می‌دهند که از علم هم می‌توان ثروت تولید کرد و همیشه نیاز به پول‌های کلان نیست.

عطاالله سلطانی صبورعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از پارک علم و فناوری معاونت علمی خبر داد.


عضو کمیسیونآموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به موضوع جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: برخی از اعضای کمیسیون آموزش و اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون از پارک علم و فناوری ریاست جمهوری بازدید کردند 

 سلطانی‌صبور عضو کمیسیون آموزش با اشاره به حضور معاون علمی و فناوری

 ریاست جمهوری در این  بازدید گفت: نوآوری‌ها و ابداعات 36 شرکت این پارک

 در حوزه دانش بنیان در این پارک به نمایش گذاشته شده بود.

سلطانی‌صبور: بهبود کیفیت نظام آموزشی، ثمره اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان است

عضو کمیسیون آموزش گفت: هر اقدامی که سبب بهبود وضعیت معیشت معلمان در کشور شود به طور قطع در افزایش بهبود مسائل آموزشی نقشی موثر خواهد داشت.
سلطانی صبور: بهبود کیفیت نظام آموزشی، ثمره اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان"عطاءالله سلطانی صبور" عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان در کشور اظهار داشت: هر اقدامی مانند اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان که سبب بهبود وضعیت معیشت و کیفیت زندگی معلمان در کشور گردد، به طور قطع در افزایش بهبود مسائل آموزشی نقشی موثر و مستقیم خواهد داشت. 

وی ادامه داد: در واقع هرچه دغدغه جامعه معلمان کشور کاهش یابد، کیفیت وضعیت آموزشی در نظام آموزش و پرورش افزایش خواهد یافت. 

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر این طرح به صورتی درست اجرا شود و اکثریت معلمان کشور را نیز دربر گیرد، می‌تواند گامی موثر در نظام آموزشی کشور باشد. 

وی گفت: لازم است که شاخص‌های کیفی این طرح به طور دقیق دیده شود و طرح مذکور براساس این شاخص‌ها به مرحله اجرا درآید تا با اجرای درست طرح رتبه‌بندی بر مبنای معیارهای مذکور، با مرور زمان دچار مشکل نشویم. 

سلطانی‌صبور در خصوص وضعیت‌آمادگی زیرساخت‌های اجرای این طرح در نظام آموزشی کشور بیان داشت: درست است که این طرح یک فرآیند طولانی مدت خواهد بود، اما در مجموع اجرای آن دشوار نیست. 

وی در پایان تصریح کرد: به طور کلی طرح نظام رتبه‌بندی معلمان و نیز همه طرح‌های مرتبط با نظام آموزشی که دارای استاندارد و کیفیت مطلوب باشد، با ارزیابی درست و با توجه به داشتن نیروهای فراوان و به ویژه جوانان در نظام آموزش و پرورش، قابل اجرا خواهد بود. 

حاج آقا سلطانی صبور به همراه کمیسیون آموزش مجلس از سایت فردو بازدید کردند.

پروژه‌های تحقیقاتی فردو در حال پیگیری و انجام است .
حاج آقا سلطانی صبور به همراه کمیسیون آموزش مجلس از سایت فردو بازدید کردند.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دانشمندان فردو دانش‌آموخته دانشگاه‌های داخل کشور هستند، گفت: این سایت علاوه بر فعالیت‌های خوبی که دارد پرژه‌های تحقیقاتی بسیاری نیز توسط دانشمندان آن در حالی انجام و پیگیری است.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه تعدادی از اعضاء کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دوشنبه 6 مهرماه از سایت هسته‌ای فردو دیدن کردند، درباره این بازدید گفت: این مرکز مهم و استراتژیک از زوایای مختلف مورد بازدید نمایندگان مجلس قرار گرفت و توانمندی‌هایی که در این مرکز هسته‌ای  حاصل شده است، مورد استقبال و تحسین آن‌ها قرار گرفت.

نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان سایت نیز توضیحاتی پیرامون ویژگی‌های فردو دادند که حاکی از آن بود که آنچه در فردو دیده می‌شود، نشان از توانمندی و استعداد بالای دانشمندان ایرانی است که میانگین سنی آن‌ها 30 سال بود و همه آن‌ها در دانشگاه‌های داخل کشور تحصیل کردند که این یک ویژگی مثبت و قابل تأمل است.  

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: در این سایت، علاوه بر فعالیت‌های خوبی که دارد، پروژه‌های تحقیقاتی بسیاری نیز توسط دانشمندان آن در حالی انجام و پیگیری است.

نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور رئیس دانشگاه آزاد( گزارش تصویری )

نشست روز یکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری گردید. 

با هماهنگی حاج آقا سلطانی صبور، سردار کوثری درهمایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران در رزن حضور یافت .

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران باهماهنگی های حاج آقا سلطانی صبور و با حضور سردار کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در شهرستان رزن برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور به نقل از خبرگزاری بسیج ، همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران با هماهنگی های حاج آقا سلطانی صبور و با همت سپاه ناحیه رزن و سخنرانی سردار کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع شهر رزن برگزار شد.

این مراسم با حضور نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی حاج آقا سلطانی صبور، امام جمعه شهرستان رزن، امام جمعه شهرستان قروه، فرماندار، بخشدار رزن و جمعی از رزمندگان و ایثارگران شهرستان رزن برگزار شد.

در پایان این مراسم از رزمندگان و ایثارگران تجلیل شد.


زمینه سودآوری حوزه آموزش عالی با حذف واژه "غیرانتفاعی" از عنوان مؤسسات آموزش عالی فراهم شد .

زمینه سودآوری حوزه آموزش عالی با حذف واژه "غیرانتفاعی" از عنوان مؤسسات آموزش عالی فراهم شد .
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است با رفع دغدغه سرمایه گذاران و جذب سرمایه آنها به سمت مؤسسات آموزش عالی و کارهای علمی و تحقیقاتی می توان حوزه آموزش عالی را کیفی سازی کرد.

حاج آقا سلطانی صبور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حذف واژه "غیرانتفاعی" از ابتدای عنوان مؤسسات آموزش عالی گفت: پیش از این سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری به بخش هایی غیر از بخش آموزش عالی مراجعه می کردند و معمولا به دلیل وجود واژه "غیرانتفاعی" تمایلی به هزینه در حوزه آموزش عالی نداشتند چرا که منفعتی را که از این طریق مورد نظر داشتند به دست نمی آوردند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: از این رو اکنون با حذف واژه "غیرانتفاعی" برخی مشکلات و موانع قانونی که سرمایه گذاری در این بخش را سخت می‌کرد، برداشته شد و اکنون سرمایه گذاران به حوزه آموزش عالی نیز به عنوان بخشی سودآور خواهند نگریست.

وی افزود: برای مثال مشکلاتی از قبیل انحصار ورثه بعد از فوت مالک موسسه آموزش عالی یکی از معضلاتی بود که گریبانگیر سرمایه گذاران می شد به این نحو که بعد از فوت وی اموال به وزارت علوم انتقال می یافت همچنین اگر دانشگاهی به لحاظ کیفیت آموزشی سطح پایینی داشت و باید منحل می شد، هیأت مدیره دانشگاه به علت انتقال سرمایه به وزارت علوم، حاضر به انحلال آن نمی شدند.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی  در ادامه با تأکید بر اینکه هرچه مشارکت مردم در بخش آموزش، پژوهش و تحقیقات بیشتر باشد، کیفیت آموزشی افزایش می یابد، عنوان کرد: باید روند امور به گونه ای باشد که مشارکت بخش خصوصی تسهیل شود به خصوص در حوزه آموزش عالی باید شرایط برای ورود سرمایه گذار فراهم شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: رفع دغدغه سرمایه گذار و نشان دادن سودآور بودن حوزه آموزش عالی به آنها می تواند کمک شایانی به ارتقای سطح کیفیت آموزش کشور باشد.