یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

نماینده مردم رزن در مجلس: پاسخ حماقت دشمن در شهادت سردار همدانی را خواهیم داد

نماینده مردم رزن در مجلس:

پاسخ حماقت دشمن در شهادت سردار همدانی را خواهیم داد

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن پاسخ حماقت و جهالت خود در شهادت سردار همدانی را خواهد دید.

     

عطاءالله سلطانی‎صبور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شهادت سردار همدانی اظهار کرد: سردار حاج حسین همدانی از ابتدا هدفی را انتخاب کرده بودند که امثال شهید چمران، باقری و ... در پیش گرفته بودند.

وی با بیان اینکه ایشان هیچ‌گاه دست از مجاهدت برنداشت، گفت: سردار همدانی اهل بصیرت بودند و در تمام عرصه‌‌های دفاع  از اسلام و انقلاب به موقع حاضرمی شد شدند.

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه ایشان در مقابله با فتنه‌ها همواره ثابت‌قدم بودند، خاطرنشان کرد: ایشان در جنگ تحمیلی گروهی از جوانان انقلابی را جمع کرده و به جبهه‌ها بردند و سپس گردانی را تشکیل دادند که برای نظم دادن به مقابله با دشمن فرماندهی آن را به دست گرفتند.

سلطانیصبور با بیان اینکه شهید سردار حسین همدانی پس از جنگ نیز دست از مبارزه برنداشتند و در تمام عرصه‌ها تابع مقام معظم رهبری بودند، گفت: مدافع حرم اهل بیت (ع) در عراق و سوریه راه استقامت و مجاهدت را پیش گرفته بود و به عنوان مستشار واقعی به نبرد با دشمن پرداخت.

وی با اشاره به وصیتنامه ایشان که فرموده بودند «دشمنان نمی‌دانند ما برای شهادت مسابقه می‌دهیم»، افزود: ایشان همچون حاج احمد متوسلیان اهداف امام(ره) و رهبری را در مبارزه با استکبار در پیش گرفتند و یک اصولگرای ناب بودند.

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه ایشان فردی بسیار، آرام، متواضع، صبور و مهربان بودند، گفت: سخنان ایشان حکمت‌آمیز بود و به درجه‌ای که شایسته آن بودند رسیدند و افلاکی شدند.

وی با بیان اینکه از قبل برنامه‌ریزی شده بود روز هفتم آبان از سخنان ایشان در روستای گندوز رزن بهره ببریم، اما سعادت نصیب ما نشد تصریح کرد: ایشان شهادت را انتخاب کردند و به حق این راه یکی از درهای بهشت است که به روی اولیای الهی باز می‌شود.

سلطانی‌صبور با بیان اینکه حضور سردار حسین همدانی در دفع فتنه 88 به موقع بود، گفت: درایت و بصیرت ایشان در دفع فتنه ناشی از ایمان واقعی این شهید بزرگوار بود.

 وی با بیان اینکه شهادت ایشان دلها را متوجه ارزش‌ها کرده و ایمان‌ها را استوار خواهد کرد، خاطرنشان کرد: سردار همدانی به وعده الهی یقین داشتند و در مسیر اسلام تا پای جان جنگیدند.

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه ادامه راه ایشان بهترین پاسخ به دشمنان است، افزود: در بصیرت، دفاع از حریم اسلام و ولایتمداری باید راه ایشان را در پیش بگیریم.

وی با بیان اینکه دشمنان باید پاسخ این حماقت و جهالت خود را بدهند، گفت: ما دست از دفاع از اسلام نخواهیم برداشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد