یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

فتنه‌گران در قالب‌های مختلف به دنبال نفوذ در دستگاه‌های اجرایی هستند

مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران ثابت کردند با نظام و گوش به فرمان امر ولی فقیه هستند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: طراحی کودتا علیه نظام جمهوری اسلامی را توسط سرویسهای جاسوسی  خارجی و مزدوران داخلی  آنها  انجام می‌شد.

سلطانی صبور ادامه ادامه داد:فتنه 88 طغیان و کودتا علیه جمهوریت و اسلامیت نظام بود.

وی گفت: عدم پذیرش رأی مردم، کودتا علیه جمهوریت نظام بود.

این نماینده مجلس عدم تبعیت از ولی فقیه را عدم تمکین به اسلامیت بیان کرد و  ادامه داد: اعمال تحریم‌های شدید علیه جمهوری اسلامی،‌ بازماندن پرونده هسته‌ای ایران،‌ بسیاری از مسائل پیش آمده در منطقه و مشکلات اقتصادی ناشی از فتنه 88 بود.

وی با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی آفت‌زدایی کودتای 88 بود، تصریح کرد: باید اساس فتنه را در کشور برچید و مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران ثابت کردند با نظام و گوش به فرمان امر ولی فقیه هستند.

سلطانی‌صبور با تأکید بر اینکه فتنه و فتنه‌گران هنوز از بین نرفته و مکتوم هستند گفت: فتنه‌گران در قالب‌های مختلف به دنبال نفوذ در دستگاه‌های اجرایی به شکل قانونی هستند تا اهداف خود را پیگیری کنند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی یاد‌آور شد: فتنه 88 مواهبی همچون شناسایی منافقین و فتنه‌گران را داشت که ممکن بود در آینده آسیب‌های بعدی را ایجاد کنند.

وی حماسه 9 دی را از جنس حماسه عاشورا دانست.

  عضو کمیسیون  آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد:به فرموده رهبر معظم انقلاب، 9 دی ماه از روز‌هایی شد که باید ماندگار شود.

وی هزینه های وارد شده به کشور در فتنه ی 88 را بسیار عنوان و بر بررسی جامع این هزینه ها تصریح کرد.

به لطف خداوند متعال و با استقبال پرشور هوادرادان حاج آقا سلطانی صبور نماینده موفق شهرستان رزن برای مجلس دهم ثبت نام کرد.

به لطف خداوند متعال و با استقبال پرشور  جمع کثیری از فرهنگیان،بازنشستگان ،کسبه و اصناف ، جوانان و دانشجویان پرشور و هوادرادان  حاج آقا سلطانی صبور نماینده موفق شهرستان رزن برای مجلس دهم ثبت نام کرد.

با هماهنگی حاج آقا سلطانی صبور معاون وزیر کشور قول مساعدت و کمک تجهیزاتی و مالی به شهرداریهای شهرستان داد.


روز دوشنبه 30 آذر باهماهنگی  نماینده شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی آقای عطا ا... سلطانی صبور جلسه ای بین معاون عمران و توسعه امور شهری  و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور آقای مهندس خندان دل با حضور شهرداران و اعضای شورای شهر شهرهای رزن،قروه و دمق در محل سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای کشور برگزار گردید.

در ابتدا حاج آقا سلطانی صبور نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی با معرفی شهرستان رزن و بیان نقاط قوت و ضعف و کاستی ها ضمن معرفی شهرداران و اعضای شورای شهر شهرستان عنوان کرد: علیرغم کاستی ها و در شرایط رکود اقتصادی با تلاش و همتی که در این شهرستان صورت گرفته توانسته ایم بسیاری از کارهای زیربنایی واساسی  را به انجام رسانیم .

در ادامه شهرداران و اعضای شورای شهر با بیان مشکلات و مسائل شهرداری ها  به مسائل مالی،عمرانی و سرویس دهی مطلوب به شهروندان اشاره کردند.

در پایان آقای مهندس خندان دل با توجه به وجود کاستی ها،موانع و مشکلات مالی در وضعیت  رکود اقتصادی قول دادند توجه خاصی به شهرهای زیر 20هزار نفر داشته باشند و در حد توان و امکان مشکلات شهرداری های رزن،قروه و دمق را حل نماید چه از نظر تجهیزات و ماشین آلات شهری وحمایت های مالی وتوزیع قیریارانه ای و به هر کدام از شهرداریها 200 میلیون تومان کمک نمایند .