یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

سلطانی‌صبور:ترکیب اعضای شورای سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجو مشخص شدند

سلطانی‌صبور در تشریح جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات:

ترکیب اعضای شورای سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجو مشخص شدند

ترکیب اعضای شورای سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجو  مشخص شدند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی مواد ارجاع‌شده از طرح «سنجش و پذیرش دانشجو» در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: ترکیب اعضای شورای سیاست‌گذاری سنجش و پذیرش دانشجو مشخص شدند.

عطاءالله سلطانی ‌صبور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به جلسه ( روزدوشنبه 23 آذرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اشاره کرد و گفت: در این جلسه 2 ماده از طرح «سنجش و پذیرش دانشجو» که به کمیسیون ارجاع شده بود، با حضور معاونان وزارت علوم و نمایندگانی از دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه طبق مصوبه ماده 2 اعضای شورای اصلی سیاست گذاری سنجش و پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی و دکترا به این شرح مشخص شد که وزیر علوم به‌عنوان رئیس، وزیر بهداشت، وزیر آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشجو در وزارت علوم و بهداشت و 2 نفر از رؤسای دانشگاه‌های دولتی به انتخاب وزیر علوم و بهداشت به‌عنوان اعضای شورا معرفی شدند؛ ضمن آنکه معاون‌های آموزشی وزیرعلوم و بهداشت و دو نماینده از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را باید به عنوان ناظر و  بدون حق رأی به این جمع اضافه کرد.

سلطانی صبور که ریاست کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس   را بر عهده دارد گفت: همچنین بحث‌های مقدماتی ماده 5 نیز صورت گرفت که مربوطه شیوه نمره دادن در دانشگاه‌ها مربوط می‌شود و تحلیل دقیق آن به جلسه بعدی موکول شد. 

تذکرهای حاج آقا سلطانی صبور به رئیس‌جمهور و وزیر نفت

خبرگزاری فارس: اعزام تیم کارشناسی مشترک مجلس و وزارت آموزش و پرورش به مدارس کشور


عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. 


 * تذکر سلطانی صبور نماینده رزن به رئیس‌جمهور درباره تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، بازنشسته و تامین سرانه و بدهی‌های مدارس.


** تذکر سلطانی صبور نماینده رزن به وزیر نفت در خصوص تغییر تعرفه گاز استان همدان


حاج آقا سلطانی صبور: راهپیمایی اربعین طلیعه ساز تمدن اسلامی است و حرکتی استراتژیک برای احیای سبک زندگی اسلامی است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین آفت سوز جریان تکفیری است گفت:راهپیمایی اربعین طلیعه ساز تمدن اسلامی است و حرکتی استراتژیک برای احیای سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترحاج آقا سلطانی صبور به نقل از  خبرنگار مهر،عطاء الله سلطانی صبور نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی که در راهپیمایی اربعین حضور یافته و هم گام با عاشقان امام حسین از این سرچشمه فیض الهی متنعم شده است، در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده است فلسفه راهپیمایی عظیم اربعین را تشریح کرد.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

سخنی از جان‌کری نقل شده است که گفته ما در عراق  همه چیز را پیش‌بینی کردیم، جز دو مسئله که همان دو نکته ما را به زانو درآورد.

1: بسیج مردمی عراق، ۲: پیاده‌روی شیعیان در اربعین.

این پیاده‌روی حرکت استراتژیک جبهه حق در برابر باطل است و ادامه هجرت پیامبر (ص) و هجرت سیدالشهدا(ع) است که در خون عاشقانشان دمیده تا باطل را نابود کنند.

پیاده‌روی اربعین مهر تاییدی بر حقانیت شیعه است. حدیثی در خصوص ظهور حضرت مهدی (عج) وجود دارد مبنی بر اینکه پس از ظهور حضرت مهدی (عج) ایشان در مسجد کوفه به نماز می‌ایستند و مابین نجف و کوفه مملو از جمعیت می‌شود.

راهپیمایی اربعین صدق این حدیث را ثابت می‌کند. امسال ۲۵ میلیون نفر جمعیت در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند که بیان حقانیت تفکر شیعه است.

پیام این راهپیمایی فقط پیام فکری، عقیدتی نیست، بلکه این راهپیمایی امری سیاسی، عبادی، استراتژیک است که فلسفه آینده را ترسیم می‌کند. تفکر شیعی در یک جبهه و تفکر غرب، آمریکا و شیوخ عقب‌مانده عرب که گروه‌های تکفیری را حمایت می‌کنند در جبهه دیگر قرار دارند.

شیوخ عقب‌مانده عرب حتی نتوانسته‌اند جمعیت ۲.۵ میلیونی را در منا اداره کنند، اما با بسیج مردمی در حرکتی خودش جوش، جمعیت ۲۵ میلیونی زائران اربعین را اداره کرد.

راهپیمایی اربعین طلیعه و حرکتی استراتژیک برای احیای تمدن اسلامی است.

مقام معظم رهبری چندی پیش فرمودند گمشده ما سبک زندگی اسلامی است، اما امروز تفکر شیعی توانست جمعیتی را در اوج ایثار، صلح و همدلی و محبت دور هم جمع کند. ما باید به دنبال این باشیم که این جریان را به سمت حرکت مستمر هدایت کنیم تا این همدلی و جوشش در کل جهان احیا و منجر به ساخت تمدن اسلامی شود که ریشه کفر و التقاط را خواهد کند.

این راهپیمایی عظیم با فلسفه مهدویت گره خورده است. از رسول خدا روایت است وقتی حضرت مهدی (عج) قیام می‌کند، خود را به نام امام حسین (ع) معرفی کرده و می‌گوید «انا ابن من قتل عطشانا».

در آن زمان امام زمان (عج) خود را به عنوان پسر امام حسین (ع) معرفی می‌کند و این حدیث نشان می‌دهد در زمان ظهور، مردم جهان امام حسین (ع) را می‌شناسند. پیاده‌روی اربعین، فرهنگ امام حسین (ع) را عالمگیر می‌کند تا بستر ظهور فراهم شود.

پیاده‌روی اربعین آفت‌سوز است.

امروز جهان اسلام دچار آفت تکفیری‌ها شده که تلاش دارند اسلام را بدنام کرده و تفرقه و تشتت را در جهان اسلام حاکم کنند. پیام این پیاده‌روی این است که دین اسلام مبتنی بر سنت رسول خدا (ص) بر پایه صلح و اتحاد است و با خشونت و کج‌اندیشی‌ها مقابله می‌کند که این آفت‌زدایی‌ها زمینه‌ساز ایجاد امنیت است.

پیام دیگر راهپیمایی اربعین، دعوت تمام جهانیان به حرکت در راه حسین  است. با وجود اینکه تمام رسانه‌های غربی تلاش کرده‌اند این اجتماع عظیم را سانسور کنند، اما آفت سانسور که ناتوی فرهنگی غرب آن را طراحی کرده بود، شکست خورد. آنها تلاش داشتند حرکت عظیم شیعیان و جبهه حزب‌الله در برابر تکفیری‌ها و جبهه استکبار و غرب را سانسور کنند، اما دست الهی آن را به گوش جهانیان رسانده است.برخی خبرنگاران که برای تولید خبر این اجتماع عظیم انسانی به کربلا سفر کرده بودند، به جبهه حق گرایش یافته و خودشان تبدیل به پیام‌رسان حق شدند.

افرادی که به سفر اربعین می‌روند به دنبال تزکیه، خودشناسی، مجاهدت و مبارزه با نفس هستند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی:مجلس باید مسیر اقتصادی و توسعه را ریل‌گذاری کند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قوی و ارزشی مجلسی است که بتواند مسیر اقتصادی و توسعه کشور را ریل‌گذاری کند و از سویی دیگر با بر عملکرد دولت نظارت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور ،عطاالله سلطانی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه شهید مدرس شاخص مجلس و نماد مردم سالاری است اظهار داشت: هر جایی که مجلس برخواسته از مردم و مستقل است نشانه مردم سالاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حاکمیت نمایندگان مجلس را انتخاب می‌کرد تصریح کرد: نمایندگان در آن دوره انتصابی بودند و مجالس نیز فرمایشی بودند و رژیم گذشته وقعی به مردم سالاری نمی‌گذاشت.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی به راهیابی شهید مدرس به مجلس اشاره کرد و افزود: وقتی شهید مدرس به مجلس راه یافت فردی مستقل بود و به ارزش رأی مردم توجه داشت چراکه مجلس را نهادی برخواسته از آرای مردم می‌دانست.

وی بیان کرد: مجلس در واقع عصاره فضائل مردم است و نهادی برآمده از نطر و آرای ملت است و مجلس موفق باید در مسیر شهید مدرس حرکت کند که شجاعانه در برابر خواسته‌های رضاخانی ایستادگی کرد و در راه حق گویی به شهادت رسید.

سلطانی صبور با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) عنوان کرد: مجلس در رأس امور بوده و این مجلس است که با کار ویژه‌های خود ضد استبدادی عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه با مجلس نظام مردم سالاری تضمین می‌شود گفت: مجلس براساس قانون اساسی می‌تواند از تک روی و استبدادی رای جلوگیری کند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر مجلسی دولت ساخته ایجاد شود شاهد از بین رفتن نظارت بر عملکرد دولت خواهیم بود و چنین مجلسی بیشتر بله قربان گوی دولت خواهد بود و نمی‌تواند به عنوان نماینده مردم عمل کند.

وی گفت: نمایندگان با این تصور که مجلس در رأس امور است نباید تک روی کنند و از دایره اعتدال خارج نشوند و  یک مجلس قوی و ارزشی مجلسی است که بتواند مسیر اقتصادی و توسعه کشور را ریل گذاری کند و از سویی دیگر با بر عملکرد دولت نظارت کند.

سلطانی صبور بیان کرد: اگر مجلس به حواشی کشیده شود از اهداف خود خارج می‌شود و این به ضرر کشور است.