یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حاج آقا سلطانی صبور: امارات در موضوع بازداشت معلمان ایرانی به دنبال بهانه‌جویی است

امارات در موضوع بازداشت معلمان ایرانی به دنبال بهانه‌جویی است 

عطاء الله سلطانی‌صبور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، درباره زندانی کردن معلم ایرانی در العین امارات اظهار کرد: هنوز ماهیت این موضوع برای ما روشن نشده است، ولی امارات بداند که به طور قطع یک جواب قاطع به این برخورد خواهیم داد.
وی ادامه داد: امارات در حدی نیست که بخواهد چنین برخوردی کند و بداند که ما خوب می دانیم به دلیل اینکه به آمریکا و اسرائیل وابسته هستند و به دستور آنان عمل می‌کنند، برای سرپوش گذاشتن به جنایت منا ممکن است از این حواشی ایجاد کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای سرپوش گذاشتن به حادثه منا چنین برخوردی از امارات غیرممکن نبود، تصریح کرد: خبر اینکه معلمان ایرانی در زندان العین هستند را از خلیل الله بابالو رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خار ج از کشور در یکی از رسانه ها شنیدم و دلیلش این بود که امارات از دادن ویزای العین به معلمان ایرانی خودداری کرد در حالی که معلمان با ویزای دوبی برای حضور در العین مشکلی نداشتند.
سلطانی‌صبور با اشاره به اینکه وزارت خارجه و مسئولان دولت باید با قاطعیت برای این موضوع با امارات برخورد کنند، افزود: یکی از وعده‌های دولت این بود که پاسپورت ما احترام داشته باشد. متاسفانه نه تنها احترام قبلی را دیگر نداریم بلکه به ایران و ایرانیان توهین شده است که باید با قاطعیت مقابله به مثل کنیم.
وی با اذعان به اینکه امارات در اندازه‌ای نیست که برای کشور ایران خط و نشان بکشد، عنوان کرد: بابالو مدعی شده است که وکیل گرفته و در حال پی گیری است در حالیکه وزارت آموزش و پرورش و وزارت خارجه باید محکم موضع می‌گرفتند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه وزارت خارجه تمام اهتمام خود را در بحث برجام گذاشته است که این می‌تواند این آسیب‌هایی  را به دنبال داشته باشد.
سلطانی صبور در با بیان اینکه، نداشتن ویزای امارات در صورتی که معلمان تا کنون از ویزای دوبی استفاده می کرند، یک بهانه است که باید پیگیری شود، گفت: وزارت خارجه باید کاردار امارات را دعوت می‌کرد و توضیح می‌خواست و انتقادات ما را منتقل می‌کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد