یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

سلطانی‌صبور: بهبود کیفیت نظام آموزشی، ثمره اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان است

عضو کمیسیون آموزش گفت: هر اقدامی که سبب بهبود وضعیت معیشت معلمان در کشور شود به طور قطع در افزایش بهبود مسائل آموزشی نقشی موثر خواهد داشت.
سلطانی صبور: بهبود کیفیت نظام آموزشی، ثمره اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان"عطاءالله سلطانی صبور" عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان در کشور اظهار داشت: هر اقدامی مانند اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان که سبب بهبود وضعیت معیشت و کیفیت زندگی معلمان در کشور گردد، به طور قطع در افزایش بهبود مسائل آموزشی نقشی موثر و مستقیم خواهد داشت. 

وی ادامه داد: در واقع هرچه دغدغه جامعه معلمان کشور کاهش یابد، کیفیت وضعیت آموزشی در نظام آموزش و پرورش افزایش خواهد یافت. 

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر این طرح به صورتی درست اجرا شود و اکثریت معلمان کشور را نیز دربر گیرد، می‌تواند گامی موثر در نظام آموزشی کشور باشد. 

وی گفت: لازم است که شاخص‌های کیفی این طرح به طور دقیق دیده شود و طرح مذکور براساس این شاخص‌ها به مرحله اجرا درآید تا با اجرای درست طرح رتبه‌بندی بر مبنای معیارهای مذکور، با مرور زمان دچار مشکل نشویم. 

سلطانی‌صبور در خصوص وضعیت‌آمادگی زیرساخت‌های اجرای این طرح در نظام آموزشی کشور بیان داشت: درست است که این طرح یک فرآیند طولانی مدت خواهد بود، اما در مجموع اجرای آن دشوار نیست. 

وی در پایان تصریح کرد: به طور کلی طرح نظام رتبه‌بندی معلمان و نیز همه طرح‌های مرتبط با نظام آموزشی که دارای استاندارد و کیفیت مطلوب باشد، با ارزیابی درست و با توجه به داشتن نیروهای فراوان و به ویژه جوانان در نظام آموزش و پرورش، قابل اجرا خواهد بود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد