یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی :وزارت خارجه و مسئولان دولت باید با قاطعیت برای این موضوع با امارات برخورد کنند

خبرگزاری فارس: اعزام تیم کارشناسی مشترک مجلس و وزارت آموزش و پرورش به مدارس کشور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار مسئولان وزارت امور خارجه با مسئولان دولت امارات به‌منظور آزادی سریعتر معلمان بازداشت شده گفت:‌ دادستان العین با آزادی معلمان بازداشت شده به‌شرط وثیقه مخالفت کرد.

عطاءالله سلطانی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ جلسه‌ای با حضور بنده به‌عنوان نماینده کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مسئولان وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور خارجه به‌منظور پیگیری وضعیت آزادی 10 معلم بازداشت شده ایرانی توسط دولت امارات برگزار شد.

وی افزود:‌ آقای قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه پیگیر وضعیت معلمان بازداشت شده در امارات است. در درجه نخست آزادی این معلمان و پس از آن دریافت ویزای العین برای ادامه فعالیتشان برای ما دارای اهمیت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ دادستان العین با آزادی معلمان بازداشت شده با قرار وثیقه موافقت نکرد. همچنین مسئولان وزارت امور خارجه با سفیر و کاردار امارات در ایران گفت‌وگو کرده‌اند و سفیر ایران در امارات نیز با معاون وزیر امور خارجه امارات دیداری را به‌منظور آزادی سریع‌تر معلمان انجام داده است.

سلطانی صبور عنوان کرد:‌ تاکنون زمان دقیق آزادی 9 معلم بازداشت شده و سرپرست مدارس ایرانی در امارات که روز گذشته بازداشت شد، مشخص نیست.

وی بیان کرد:‌ از هفته گذشته 9 معلم مرد ایرانی و 13 معلم زن به‌بهانه نداشتن مجوز کاری در منطقه العین، بازداشت شده‌اند. معلمان زن به‌قرار کفالت در حال حاضر آزاد هستند.

عطاءالله سلطانی صبور با تأکید بر اینکه امارات در اندازه‌ای نیست که برای ایران خط و نشان بکشد، گفت:«نداشتن ویزای امارات درصورتی که معلمان تاکنون از ویزای دوبی استفاده می‌کردند، یک بهانه است که باید پیگیری شود. وزارت خارجه و مسئولان دولت باید با قاطعیت برای این موضوع با امارات برخورد کنند.یکی از وعده‌های دولت این بود که پاسپورت ما احترام داشته باشد. متأسفانه نه‌تنها احترام قبلی را دیگر نداریم بلکه به ایران و ایرانیان توهین شده است.»


نظرات 1 + ارسال نظر
من دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 22:52

احسنت بر آقای سلطانی نماینده ولایت و با تقوا رزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد