یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

مسئولین اجرایی شهرستان از امروز برنامه ریزی های خود را جهت انجام پروژه ها آغاز کرده و فرصت را غنیمت شمرده و کار کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور  در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن حاج آقاسلطانی صبور ضمن تسلیت ماه محرم و ایام عزاداری  سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت : دغدغه هایی که در مورد برجام بود با 9 نکته ای که مقام معظم رهبری فرمودند مایه اتحاد و انسجام ملی شد و برجام هر فرجامی داشته باشد ما مکلف به اجرای اقتصاد مقاومتی هستیم  و همیشه مطیع اوامر و فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم . 

نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان داشت با تو جه به ابلاغ دیر اعتبارات سال جاری و همچنین سرد سیر بودن منطقه نهایت تا یک ماه دیگر می توان کارهای عمرانی را انجام داد . لذا از مسئولین اجرایی شهرستان خواست تمام توان خود را بگذارند و منتظر رسیدن بخشانامه و ...  نباشند و از امروز برنامه ریزی های خود را جهت انجام پروژه ها آغاز کرده واین فرصت محدود پائیزه  را غنیمت شمرده و کار کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  گفت: مصوبات سفرریاست محترم جمهوری  در اولویت قرار بگیرد مجتمع های آب رسانی در برنامه سفر بوده که کمک شود ان شاالله تخصیص اعتبار شود .دو تا از مجتمع هاقبلا در برنامه وزارت نیرو بوده و همچنین سد شنجور 

ایشان ئدر ادامه افزود گزارشی از میزان تحقق سفر استاندار محترم به ما بدهید و  پیگیری صورت گیرد که میزان تحقق سفر استاندار محترم نباید از محل این 13 میلیارد دیده شود و از محل سفر های استاندار محترم  تامین گردد.ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای مهر پویا  از ایشا ن می خواهیم که این مصوبات سفر از ردیف های  بودجه شهرستان خارج گردد.

نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت در بحث بهداشت و درمان ، راه و شهر سازی و کشاورزی تلاش های خوب و موثری صورت گرفته که ما به نوبه خود از مسئولین امر تشکر می کنیم .در بحث بهداشت و درمان با وجود استانی بودن چندین مورد کمک های ملی از گرفته ایم و با هماهنگی ها و جلساتی که با وزیر محترم بهداشت داشته ام 21 مورد اقلام پزشکی برجسته مثل اکوو ... برای بیمارستان ولی عصر (عج) گرفته ایم .

حاج آقا سلطانی صبور گفت: بایستی تلاش گردد تا ساختمانی در خوذ شان و منزلت سالمندان اجاد گردد و بهتر است مطالعات در این زمنه شروع گردد تا ردیف بودجه ای هم برای این مسئله در نظر بگیریم.

ایشان در ادامه افزودند بحث جابجایی ساختمان اداره راه که قبلا مکاتباتی هم در این زمینه صورت گرفته بزودی  باهماهنگی که جهت سفرمعاون محترم وزیر  جناب آقای محفوظی انجام داده ام انجام خواهد شد که محل قبلی هم برای امکانت رفاهی و خدماتی چون پارکینگ و ... استفاده شود.

نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از مسئولین وظیفه شناس و فعال گفت فرصت خدمت و خدمتگزاری را مغتنم بشمرند ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد