یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حاج آقا سلطانی صبور: شناساندن همدان با رخدادهای فرهنگی و متناسب با ذائقه نسل جوان باشد

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: شناساندن همدان باید با رخدادهای فرهنگی و متناسب با ذائقه نسل جوان و نوجوان باشد که این امر نیازمند طراحی دقیق است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبوربه نقل از فارس ، عطا‌ء‌الله سلطانی‌صبور با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های فرهنگی توسعه در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی را در بر خواهد داشت، اظهار کرد: اگر جشنواره‌ها با اهداف تعریف شده باشد، توسعه همدان را منجر شده و غنای فرهنگی را محقق می‌کند. 

وی با تأکید بر اینکه توسعه اقتصادی توسعه فرهنگی را در بر دارد، خاطرنشان کرد: بینش و نگاه فرهنگی باید در جامعه تعریف شود تا بتوان ضمن تقویت ابعاد فرهنگی، رونق و توسعه در سایر بخش‌ها را نیز شاهد بود. 

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر اینکه برگزاری این جشنواره‌ها در رونق گردشگری نیز اثرگذار است، افزود: اگر داشته‌های خود را درست بشناسیم، مقدمه‌ای برای جذب توریست خواهد شد. 

وی ادامه داد: استان همدان با یک‌هزار و 800 اثر تاریخی و فرهنگی بی‌نظیر نباید تنها به معرفی از طریق بروشور بسنده کند بلکه شناساندن همدان باید با رخدادهای فرهنگی و متناسب با ذائقه نسل جوان و نوجوان باشد که این امر نیازمند طراحی دقیق است. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برای شناساندن آثار تاریخی و شخصیت‌های برجسته می‌توان از نمایش بهره گرفت، افزود: ابن‌سینا یکی از شخصیت‌های برجسته‌ای است که در همدان آرمیده و برای شناساندن این شخصیت برجسته باید با ترجمه آثار و به روز کردن اطلاعات ماندگاری آثار و معرفی آن را منجر شد. 

وی با اشاره به اثر «محمد رسول‌الله(ص)» کار مجید مجیدی که جهانی شده، یادآور شد: اگر می‌خواهیم آئین دینی و مذهبی را تبلیغ کنیم باید از داشته‌های خود استفاده کرده و با آثار فاخر هنری به همگان شناساند. 

نماینده مردم رزن در مجلس در پایان با تأکید بر اینکه جشنواره‌ها نباید متمرکز در مرکز استان باشد، افزود: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که با تقسیم کار و سپردن برخی امور به شهرستان‌ها موجب بهره‌مندی همه استان از یک رویداد فرهنگی شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد