یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

ارتباط منسجم و منطقی بین مراکز فرهنگی ایجاد شود

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: باید ارتباط منسجم و منطقی بین مراکز فرهنگی ایجاد شود تا فعالیت‌های فرهنگی تکرار مکررات نباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبوربه نقل ازخبرگزاری فارس در همدان عطاءالله سلطانی‌صبور  در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن با اشاره به چالش‌های موجود در بحث فرهنگی کتاب و مطالعه اظهار کرد: امروزه فضای مجازی با انبوهی از اطلاعات، رقیبی بسیار جدی برای تولیدات چاپی به شمار می‌رود که باید جایگاه کتاب را در جامعه حفظ کرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به رسالت فرهنگی که بر دوش مسئولان است ادامه داد: برای از بین بردن چالش‌ها، نخست باید فضا را شناخت و با توجه به محدودیت‌ها، زمان و ابهامات، راهکارهای مناسب را ارائه داد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسیختگی در نهادهای فرهنگی گفت: باید ارتباط منسجم و منطقی بین مراکز فرهنگی ایجاد شود تا فعالیت‌ها تکرار مکررات نباشد و همپوشانی فرهنگی بین ادارات مربوطه ایجاد شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن نیز ضمن تشریح عملکرد کتابخانه‌های عمومی شهرستان رزن در پنج ماه امسال گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی برای هر استان و کتابخانه برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت در نظر می‌گیرد و شاخص‌هایی برای ارزیابی این برنامه‌ها تعریف کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد