یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

برجام باید مسیر قانونی خود را طی کند/ به آمریکا خوش‌بین نیستیم .

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام باید مسیر قانونی را طی کند، گفت: هر تفاهم‌نامه و قراردادی که برای کشور تعهد ایجاد کند باید در مجلس مطرح و تصویب شود.

 عطاالله سلطانی‌صبور  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برجام باید مسیر قانونی خود را در کشور طی کند، اظهار کرد: هر تفاهمنامه و قراردادی که برای جمهوری اسلامی ایران تعهد ایجاد کند باید در مجلس شورای اسلامی مطرح و تایید شود.

 وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور عنوان کرده که «ما چیزی را امضا نکردیم که حالا به تأیید مجلس برسد» آیا این امر بیانگر این است که برجام تعهدی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد نکرده است؟

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر برجام تعهدی ایجاد نکرده پس مذاکرات در این مدت زمان طولانی چرا انجام شده است.

 وی با بیان اینکه اگر هم تعهد ایجاد شده باید برجام در مجلس مطرح و تایید شود، بیان کرد: اگر نتیجه مذاکرات ایجاد تعهد نیست پس برخی از محدودیت‌ها از کجا حاصل شده است و چرا جمهوری اسلامی ایران باید به آن عمل کند.

  سلطانی‎صبور با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید به آن خوشبین بود، گفت: با آمریکا و انگلیس باید مانند خودشان رفتار کرد.

  وی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری مسیر و خط را شفاف، کامل و جامع بیان فرموده‌اند، گفت: سران آمریکا مدام به جمهوری اسلامی ایران اظهار بی‌اعتمادی می‌کنند و حرف‎های عجیبی می‌زنند پس نمی‌توان به سیاستمداران آمریکا اعتماد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد