یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حاج آقا سلطانی صبور:١5 میلیارد برای احداث مجتمع‌های آب رزن تخصیص داده شود

١5 میلیارد برای احداث مجتمع‌های آب رزن تخصیص داده شود

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آب شرب آنها با تانکر

 انجام می‌شود، گفت: ١5 میلیاردتومان برای احداث مجتمع‌های آب شهرستان رزن تزریق شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، عطاالله سلطانی صبور عصر امروز در جلسه بررسی مسایل شهرستان رزن اظهار داشت: در دهه مبارک کرامت قرار داریم و باید از این دهه استفاده کرده و خود را محک بزنیم.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز پزشک، افزود: باید بدانیم بوعلی سینا اسوه حکمت است.

وی با اشاره به اینکه تمام عظمت شهرستان رزن به ملت نجیب آن است، بیان کرد: این دیار، دیار عاشقان و عارفان بوده است و آثار تاریخی آن بیش از دو هزار سال قدمت دارد.

سلطانی صبور با بیان اینکه رزن ١١٩ اثر تاریخی ثبت شده دارد، عنوان کرد: مردم از دولت انتظار دارند و به دولتمردان خود امیدوار هستند و ما این را به فال نیک می‌گیریم.

سلطانی صبور تصریح کرد: شهرستان رزن با مشکلاتی مواجه است که با عنایت وزیر نیرو و دولت قابل رفع است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وام‌های زلزله و مقاوم‌سازی از جمله مشکلات است چراکه در سال ٨١ زلزله‌ای آمد و ٢١ هزار خانه نوسازی شد و انبوه مردم ما بدهکار بانک‌ها شدند.

وی با اشاره به اینکه ٧ بانک درگیر وام زلزله و مقاوم‌سازی هستند، افزود: دو بانک قبول دارند که فقط اصل پول را بگیرند و همچنین بدهی مردم تقسیط شود.

سلطانی صبور با بیان اینکه خشکسالی و سرمازدگی باعث شد مردم این منطقه 65 میلیارد ضرر کنند، گفت: باید از کشاورزان در مقابل بلایای طبیعی حمایت شود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین یک جاده مواصلاتی از ساوه به کبودراهنگ وجود دارد که بخش اصلی آن از کاج تا رزن است که با پیگیری‌ها انجام شده و اگر ٧ میلیارد تزریق شود در عرض سه یا چهار هفته ساخته می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه با تزریق یک میلیارد تومان نقاط حادثه‌خیز جاده منطقه برطرف می‌شود، اظهار داشت: شهرستان رزن نیازمند بیمارستان جایگزین است و این مهم برای شهرستان ضروری است.

سلطانی صبور با بیان اینکه هلال احمر ما به یک میلیارد بودجه نیاز دارد، افزود: همچنین سالن ورزشی بانوان ما نیاز به چهار و نیم میلیارد دارد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصفیه‌خانه تنها یک پل می‌خواهد و سد شنجور نیز سال قبل 5 میلیارد بودجه داشت و امسال ١5 میلیارد داده شده و اگر همین هم تخصیص داده شود، خوب است.

وی با اشاره به اینکه کمبود آب امنیت روانی را بهم می‌ریزد، عنوان کرد اگر ١5 میلیارد برای مجتمع‌های آب رزن تزریق شود مشکلات آب شهرستان حل می‌شود.

سلطانی صبور با بیان اینکه اصلاح شبکه آبرسانی روستایی از دیگر مطالبات است، گفت ٣ روستا شبکه آبرسانی فرسوده دارند که این شبکه‌ها باید ترمیم شوند تا آب به هدر نرود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اجرای طرح پایلوت کشاورزی یک روستا در منطقه در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ١4 روستا آب شرب آنها با تانکر انجام می‌شود، اظهار داشت: 3 مصلا در رزن قروه و دمق داریم که بخشی از آنها پیشرفت داشته، اما به علت ضعف اقتصادی و خشکسالی‌های مکرر در حال حاضر نیاز به حدود یک میلیارد برای تکمیل آنها داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد