یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حاج آقا سلطانی صبور: بایستی تلاش کنیم از منابع موجودآب حفاظت نمائیم .

حاج آقا سلطانی صبورکه در کارگروه اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری شهرستان و شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رزن حضور داشت  ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق(علیه السلام) با اشاره به تشیع باشکوه شهدای گمنام در شهرستان رزن و مراسم تدفین شهید نجفی از مردم فهیم،متدین و آگاه شهرستان بدلیل این حرکت اسلامی و تکریم شهدا تقدیر و تشکر کرد.

نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد : قطعا یکی از مهمترین مسائل شهرستان ما آب است  و اگر اشتغال ما دچار اشکال است به همین مساله بر می گردد  و در صورت حل مشکل آب این مساله نیز حل خواهد شد. و مشکل رکود که گریبانگیر کل جامعه است با حل مشکل اشتغال موجب  رونق در فضای کسب و کار خواهد شد .

ما باید تلاش کنیم تا برداشت درستی از آب صورت گیرد،هرچند تلاش های خوبی صورت گرفته و لی کافی نیست و هنوز آغاز راهیم و نباید فعالیت هایمان را متوقف نمائیم و توجه ویژه ای به چالش هاکنیم و با کار فرهنگی گام مثبتی در این راه برداریم.

حاج آقا سلطانی صبور با اشاره با فعالیت کارگروه آب که به پیشنهاد خود ایشان در جلسه قبلی با مهندس عزالدین داشتند گفت : فعالیت های این کارگروه خیلی مفید بوده و خوشبختانه بسیاری از مشکلات روستائیان ما را مرتفع نموده که خواهان این هستیم که این کارگروه به فعالیت خود همچنان ادامه دهد و مسئله چاه بجای چشمه را هم مثل چاه بجای قنات  در دستور کار خود قرار دهد تا مشکل روستائیانی که تنها از چشمه های روستا بهره می بردند و این چشمه ها هم اکنون خشک شده اند .

ایشان با اشاره به این مسئله که قنوات ما جزئ سرمایه های ملی و تاریخی ما هستند افزود : بایستی تلاش کنیم از منابع موجودآب حفاظت نمائیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد