یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حاج آقا سلطانی صبور: مجلس به آموزش و پرورش نگاه ویژه دارد.


کراپ‌شده - نماینده رزن همدانشفت - عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نقش آموزش و پرورش در رشد جامعه گفت: تقویت آموزش و پرورش و بودجه آن مورد توجه مجلس و دولت بوده و به آن نگاه ویژه دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبوربه نقل از  خبرنگار مهر، عطاالله سلطانی صبور ظهر شنبه در مراسم سومین سالگرد معلم فداکار شفتی «حسن امیدزاده» اظهار کرد: با مطالعه سرگذشت مرحوم امیدزاده درک خواهیم کرد که این معلم فداکار در بزنگاه های زندگی دست به انتخاب های بزرگی زده و کسی که دغدغه های انتخاب احسنت را دارد خداوند نیز او را برمی گزیند و شهادت را نصیب وی می کند.

وی با اشاره به چشم انداز ایران در سال ۱۴۰۰ افزود: ایران باید در سال ۱۴۰۰، کشوری پیشرفته، توسعه یافته و دارای رتبه اول در منطقه در همه زمینه ها باشد که به برکت وجود معلمان فداکار و ایثارگری چون زنده یاد امیدزاده، چندین سال زودتر در عرصه علم و دانش به این مقام در منطقه رسیده ایم.

سلطانی صبور گفت: ایران ۲۷ هزار مقاله در عرصه بین المللی تولید کرده که بستر آن در آموزش و پرورش و توسط معلمان ایجاد شده است.

نماینده مردم رزن در مجلس، معلمان را اقشار بدون ادعا دانست و افزود: معلمان به وظیفه و رسالت خود در جامعه به خوبی عمل کرده اند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: با وجود اینکه امروز شاهد شرایط نامناسب و مشکل در آموزش و پرورش هستیم اما معلمان بصیر کوتاهی و کم کاری نمی کنند.

سلطانی صبور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره معلمان که" باید منت دار معلم باشیم"، گفت: این سخن شعار نیست بلکه موظف هستیم به رسالت خود در این زمینه عمل کنیم.

وی با تاکید بر حفظ کرامت معلمان اظهار کرد: یکی از رسالت ها اینست که کرامت معلم را در جامعه به نمایش بگذاریم و به همین دلیل امسال با توجه به شرایط سخت و دشوار، مجلس شورای اسلامی ۶ هزار میلیارد تومان به بودجه وزارت آموزش و پرورش اضافه کرده و برای آن یک ردیف دائمی ایجاد کرده است.

به گفته این نماینده امسال از ردیف دائمی فوق، ۱۷۰۰ میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش اضافه شده است.

نماینده مردم رزن در مجلس ادامه داد: یکی از برنامه های مجلس شورای اسلامی تقویت آموزش و پرورش است تا به جایگاهی که در خور شأن معلمان است، برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد