یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

بحث مذاکرات هسته ای با استقامت ملت ایران و با تدبیر مقام معظم رهبری تا بدین جا برای ما افتخار آمیز است.

حاج آقاسلطانی صبور نماینده رزن در مجلس در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دمق گفت: مسئله اساسی و ملی بحث مذاکرات هسته ای است که با استقامت ملت ایران و با تدبیر مقام معظم رهبری ، مذاکرات تا بدین جا برای ما افتخار آمیز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور  نماینده رزن در مجلس در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه دمق گفت: مسئله اساسی و ملی بحث مذاکرات هسته ای است که با استقامت ملت ایران و با تدبیر مقام معظم رهبری ، مذاکرات تا بدین جا برای ما افتخار آمیز است.

وی تاکید کرد:تیم مذاکره کننده مجاهدت کردند و در دیداری که مقام معظم رهبری با مسئولین ارشد داشتند 4 عنوان را به تیم هسته ای دادند و فرمودند: اینها انسانهائی امین ، شجاع، غیور و متدین می باشند ماهم خداقوت عرض می کنیم به تیم هسته ای کشورمان. آقای ظریف در مقابل تهدید طرف مقابل گفتند که هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید و ایرانی کسی نسیت که قابل تهدید باشد.

وی ادامه داد:نتایج مذاکرات فعلا در دست بررسی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب که با متانت باید بررسی گردد. و اخیرا هم که اوباما اعلام کرد ایران قابل تحریم نیست و باید با مذاکره وارد شویم.

حاج آقا سلطانی صبور ادامه داد:با وجودی که دولت در بحران و رکود اقتصادی بود .به عنوان مثال حدود 8 سال قبل بودجه ورزشی استان همدان حدود 30 میلیار تومان بود ولی در سال 91 بودجه ورزش استان 3 میلیارد تومان بود که با توجه به تورم سالیانه کاهش قابل توجه  و زیادی داشته است  و بیانگر اینست که خدمت رسانی کند می شود ولی در سالی که مزین به اسم همدلی و همزبانی بود خدمات مفید و مثمر ثمری در شهرستان صورت گرفته است هر نوع خدمتی که به مردم شهرستان رزن صورت گیرد باز کم است ،نسبت جمعیت شهرستان رزن به استان 7% می باشد در حالی که نسبت جرم شهرستان کمتر از 1%  است که این خود علامت پایبندی به ارزشهای دینی و ولایت مداری  و نجابت مردم این شهرستان است.

وی تصریح کرد:باتوجه به اعتبارات کم و با عنایت به اینکه اعتبار  پروژه های 85% به پائین از نظر دولت باید قطع می گردید، ولی با پیگیریهایی که ما انجام دادیم   این پروژه ها تعطیل نشده و با قدرت و قوت در حال انجام است .

بودجه عمرانی ملی شهرستان رزن در سال 94 در مقایسه با تمام شهرستانهای استان رتبه اول را دارا  می باشد که بالغ بر 30 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد:معضل وامهای زلزله و مقاوم سازی که نزدیک به 20000نفر را درگیر بدهی بانکی کرده بود و با جریمه ای که برآن اضافه شده بود برای مردم عزیز شهرستان مشکل ایجاد کرده بود و یکی از درخواستهای مردم شهرستان رسیدگی به این موضوع بود لذا با پیگیریها و جلسات متعدد که صورت گرفت بانک صادرات متعهد گردیده وامهای پرداختی زلزله و مقاوم سازی را که حدود 1500 مورد می باشد را با سود اولیه 4% تسویه گردد و جرائم بخشیده شود. بانک ملی هم در این خصوص قول مساعدت داده که به روش بانک صادرات عمل نماید و مشکل حل گردد.

وی افزود: جا دارد از پیگیریها و مساعدتهای استاندار محترم هم تشکر گردد که طی هماهنگی که با ایشان انجام داده ام در صورتی که مشکل ما با بانک ها حل نگردد جزئ مصوبات سفر هیئت دولت به استان همدان قرار گیرد تا ان شا الله مشکل مردم عزیز شهرستان ما با تمام بانک ها حل گردد. مسئله حیاتی دیگر جاده قروه رزن و دمق می باشد که باتوجه به بودجه کم تعطیل نشده و در حال انجام است و قسمت دوم پروژه هم قرار است در هفته بعد عقد قرار داد گردد .

حاج آقا سلطانی صبور افزود:مسئله حیاتی ما همین راه است که سرمایه گذاری می خواست حدود 600 میلیارد تومان در منطقه ما سرمایه گذاری کند که بدلیل نامناسب بودن راه صرفنظر کرد لذا یکی از زیر ساخت های توسعه شهرستان یکی مقوله راه است .الحمدلله  در سایه پیگیری و تلاش در زمانی که پول و اعتبار نبود اصل راهها در شهرستان رزن کار شده و توانستیم در قروه 12 کیلومتر آماده کنیم حتی در بودجه 94 هم اعتباری  که برایش  در نظر گرفته بودند یک میلیارد و سیصد میلیون بودیعنی به اندازه یک و نیم کیلومتر ولی در سایه تلاش و پیگیری ما 11 میلیارد تومان هزینه شده درضمن دستور جدیدی هم هفته گذشته از وزیرراه  گرفته ام که 7 میلیاردتومان هم به کریدور تزریق شود تا باقیمانده  این کرویدور  هم انجام شود و 7 کیلومتر باقمانده تا دمق هم برای هفته دولت تحویل داده شود طی 3سال گذشته حدود 38 کیلومتر در شهرستان بزگراه ایجاد شده است .

نماینده شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی در ادام بیان کرد:در بحث درمان بسترها 500 میلیون تومان برای شهر قروه  و 500میلیون تومان هم برای شهر دمق بودجه  از ماده 180 در نظر گرفتم که 200 میلیون تومان محقق شده و بقیه در راه می باشد.

ایشان به معضل آب و کم آبی اشاره کرده و گفتند که کم آبی بحران آینده ماست . ما بدون  بودجه 5 میلیارد تومان کمک کردیم و 2 میلیارد تومان هم خارج از این به تک تک روستاها تخصیص داده ایم . قانون در جاههایی که قناتها خشک شده بودند اجازه حفر چاه بجای قنات را داده بود که خیلی طول می کشید، با هماهنگی که با مهندس عزالدین انجام دادیم کمیته ای متشکل در شهرستان مشکل اکثر روستاها را در این زمینه حل نمودند .

مبحث بعدی بیمارستان تامین اجتماعی است که از سال 78 مصوبه داشت که دچار مشکل شده بود و مانده بود که خیلی خیلی وقت برد که الحمدلله با تلاش و پیگیری مستمربه نتیجه رسید که زمینش تملک شد و مشکل سند داشت که به لطف خدا مشکل سندش را هم حل کردیم که بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد و حدود 8 میلیارد  هزینه می خواهد که تکمیل شود که کلا تامین اجتماعی انجام خواهد داد.

همچنین جهت ساخت دانشکده مدیریت و حسابداری در رزن حدود 37 هکتار زمین خریداری شد که ان شا الله شاهد رشد و شکوفایی در زمینه مسائل علمی در شهرستان هم باشیم.

حاج آقا سلطانی صبور اظهار داشت: با هماهنگی هایی که انجام دادیم برای بیمارستان تجهیزات ویژه ، بالای 24 قلم گرفتیم تجهیزات پیشرفته چند صد میلیونی  چون اکو و موارد دیگر ... که در اختیار بیمارستان ولی عصر (عج) قرار می گیرد .ضمنا هماهنگی هایی با وزیر بهداشت انجام دادیم تا بیمارستان جدیدی جایگزین بیمارستان فعلی رزن ساخته شود . چرا که این بیمارستان فرسوده شده است .

وی بیان کرد:متشکریم از ملت به خاطر راهپیمائی روز جهانی قدس که علامت استکبار ستیزی و علامت در خط امام بودن مردم شریف بود. روز قدس روز مبارزه با تمام انحرافات است ، یعنی اینکه آرمانهای امام خمینی (ره) زنده است و زنده خواهد ماند .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: از ملت شریف بخاطر  راهپیمایی روز قدس تشکر می کنیم، که این مطلب نیز علامت استکبار ستیزی و در خط امام و ولایت بودن است .روز قدس یادگار حضرت امام (ره) ،  و روز زنده ماندن آرمانهای حضرت امام است و ارزش های حضرت امام تنها راهی است که ما باید ادامه دهیم و روز مبارزه با تمام انحرافات است . و مردم عزیز شهرستان نیز که باشعور، مثل هرسال و پر رنگ تر از هرسال در این راهپیمائی شرکت کردند که  البته حواشی اتفاق افتاده در این روز علامت بی تدبیری بود و یک برخورد ناشیانه . در سال همدلی و همزبانی تمام مسئولین باید همدل و همزبان باشند.

فتنه و فتنه گر و حامیان آنها الی الابد ذلیل است و این خط قرمز ما است( تکبیرتوسط نمازگزاران) .

طبق منویات مقام معظم رهبری فتنه گرو حامی فتنه قابل اعتماد نیست و این سوء تدبیری که بود و این برداشت شده که حمایت از فتنه و فتنه گری است امت حزب الله ،ائمه جمعه به این مسئله واکنش نشان دادندکه ما از همه تشکر می کنیم و اگر ثابت شود هرکسی از فتنه و فتنه گری حمایت کرده بایستی برخورد شود.

شهرستان رزن باید در همدلی و همزبانی الگو باشد و باید شهرستان رزن در امنیت هم رتبه اول را دارا باشد و هیچ حادثه ای که شائبه بدی را منتقل کند نباید وقوع یابد و هیچ کس نباید از چهارچوب قانون خارج گردد.و در همه جا فصل الخطاب مقام معظم رهبری می باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد