یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حاج آقا سلطانی صبوربا بیان گوشه ایی از خدمات صورت گرفته :می شود در شرایط بحران،رکود و شرایط سختی هم خدمت کرد.


حاج آقا سلطانی صبور در نماز جمعه روز قدس شهر رزن بیان کرد: تمام تلاش ما هم اینست که این همدلی و همزبانی در بین مسئولین شهرستان اتفاق بیفتد و خدمت رسانی به مردم کند نشودتا نقشه دشمنان نقش بر آب شود.

الحمدالله در سال پیگیری ،سال همدلی و همزبانی با وجودی که سال رکود بود وبه برخی از پروژه ها 30 درصد اعتبارات تخصیص نیافت دراین شهرستان در سایه تلاش و پیگیری ما خدماتی ارائه شد که اگر همدلی و پیگیری نبود حاصل نمی شدبا پیروی عملی از فرامین مقام معظم رهبری نمونه های زیادی هست که با توجه به ضیغ وقت تنها به چند مورد اشاره می کنم که مایه امید و خوشحالی دل مومنین می شود و پیامش اینست که می شود در شرایط بحران،رکود و شرایط سختی هم خدمت کرد.

نماینده رزن در مجلس افزود:از نمونه کارها و فعالیت های صورت گرفته می توان به پیگیری و حل مشکل وام های مقاوم سازی و زلزله اشاره کردکه قریب به 20هزار نفر از این وام ها استفاده کرده اند که تعداد بسیارکمی از مردم توانسته بودند این وام ها را بازپرداخت کنندو اکثریت دچار مشکل بودند و به هر بانکی که مراجعه می کردند تا تسهیلاتی بگیرند بدلیل بدهی قبلی وامهای زلزله و مقاوم سازی قادر به دریافت تسهیلات نبودندلذا از لحاظ قانونی هم امکانی نداشت چرا که بانک یک بنگاه مستقل بوده و طلبش را می خواست که این بدهی را یا بایستی دولت پرداخت می کرد که متاسفانه توان این کار نداشت یا اینکه خود مردم پرداخت می کردند که با جرایم فزوده شده مبلغ باز پرداخت سنگین شده و مانده بود.

این مطلب که طی این سه سال بیشترین وقت را ازما گرفته بود و طی مذاکراتی که با آقای لاریجانی ، وزیر اقتصاد و چند وزیر دیگر،رئیس کل بانک مرکزی ، مسئول دفتر رئیس جمهور، مسئولین ارشد 6 بانک و ... مقرر گردید که مشکل مردم با کلیه بانک ها حل گردد و در صورت مشکل با هماهنگی که با استاندار محترم همدان صورت گرفته طی سفر هیئت دولت به همدان جزء مصوبات سفر باشد.

به لطف خدا با پیگیریهایی که داشتیم راهکاری پیدا کردیم  و مشکل را با همکاری بانک صادرات در شهرستان رزن حل کردیم تا کل جرائم و سودهای مضاعف وامها بخشیده شده و اصل وام با سود 4 درصد بازپرداخت شود.الان هم مشغول مذاکره با بانک ملی هستیم  تا ان شا الله مشکل مردم با این بانک نیز حل گردد و بترتیب  با بانک های دیگر هم در حال بحث و گفتگو خواهیم بود تا مردم شهرستان رزن از سد این مشکل عبور کرده و گره از کارشان باز شود.

حاج آقا سلطانی صبور در ادامه بین کرد:نمونه بعدی بحث بودجه و اعتبار سال 94 است که در3 بخش بودجه ملی،ماده 180 ،و بودجه استانی (براساس جمعیت هر شهرستان است و فعلا مشخص نیست ) مطرح است.

ماده 180  بخاطر اینکه دولت دچار مشکل بود و مقرر شده بود فقط طرحهای عمرانی بالای 85 درصد فعال باشد و بسیاری از طرحهای مناطق محروم تعطیل می شد به مناطق محروم تخصیص داده شد که قبلا 2 میلیارد تومان بود که با تلاش نمایندگان ، سال گذشته به 10 میلیارد تومان  رسید و امسال هم 20 میلیارد تومان خواهد شد که 10 برابر سه سال قبل شده است و ما این بودجه را به قسمتهای مختلف شهرستان رزن تخصیص دادیم .

ایشان اضافه کردند:اما بودجه سال 94 شهرستان رزن در بخش ملی بالای 30 میلیارد تومان است که  بعد از همدان دومین شهرستان استان در زمینه جذب بودجه هستیم که این امر در سایه تلاش، پیگیری و پشتکار بدست آمده است .

مطلب بعدی در رابطه با کرویدور شمال است که جزء طرحهایی بود که ما شروع کردیم که از سه راه اصله شروع شده و تا اورقین ادامه دارد و طبق مصوبه طرح های زیر 85 درصد  باید تعطیل می شد و حتی در بودجه 94 هم اعتباری  که برایش  در نظر گرفته بودند یک میلیارد و سیصد میلیون بودیعنی به اندازه یک و نیم کیلومتر ولی در سایه تلاش و پیگیری ما 11 میلیارد تومان هزینه شده درضمن دستور جدیدی هم هفته گذشته از وزیرراه  گرفته ام که 7 میلیاردتومان هم به کریدور تزریق شود تا باقیمانده  این کرویدور  هم انجام شود

در طی این 3 سال فقط 30 کیلومترراه  دو بانده کرده و آسفالت شده  که باز هم ادامه دارد .

مبحث بعدی بیمارستان تامین اجتماعی است که از سال 78 مصوبه داشت که دچار مشکل شده بود و مانده بود که خیلی خیلی وقت برد که الحمدلله با تلاش و پیگیری مستمربه نتیجه رسید که زمینش تملک شد و مشکل سند داشت که به لطف خدا مشکل سندش را هم حل کردیم که بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد و حدود 8 میلیارد  هزینه می خواهد که تکمیل شود که کلا تامین اجتماعی انجام خواهد داد.


حاج آقا سلطانی صبور بیان کردند: مرکز درمانی شهر قروه درجزین هم در رکود بود با تلاش و پیگیری ما حدود 70 درصد کار انجام گرفته و از ماده 180 هم به این مسئله تخصیص دادیم  تا عزیزان ما در شهر قروه درجزین هم مشکلات درمانیشان حل گردد.

بحث آب بزرگترین و مهمترین مشکل شهرستان ما بود و سال قبل از بودجه های ملی بخاطر عدم تخصیص به این امر مشکل داشتیم ولی از طریق همیاری و اختصاص از ماده 180که در اختیار ما بود خارج از برنامه 5 میلیارد تومان برای مجتمع های آبی درخواست کرده ایم که تخصیص یابد و دائما پیگیر حل مشکلات آب روستاها و شهرستان هستیم و به لطف خداوند متعال بسیاری از مشکلات را هم توانسته ایم از پیش روی عزیزانمان  در روستاها برداریم.

نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با هماهنگی هایی که انجام دادیم برای بیمارستان تجهیزات ویژه ، بالای 24 قلم گرفتیم تجهیزات پیشرفته چند صد میلیونی  چون اکو و موارد دیگر ... که در اختیار بیمارستان ولی عصر (عج) قرار می گیرد .

ضمنا با تلاش ها و پیگیریهای گسترده  صورت گرفته  ما اولین شهرستانی هستیم که 100 در صد روستاهایمان از نعمت گاز بهره مند شدند و کمکهای مختلف دیگری که در فرصت مناسب به عرضتان خواهم رساند.

همیشه سرفراز باشید در دنیا و آخرت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد