یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حاج آقا سلطانی صبور:تصویب کلیات طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای بهترین امتیاز و برتری مذاکره کنندگان است

حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح حفظ حقوق هسته ای در مجلس این مصوبه را نشان دهنده ی عزم قاطع مجلس و اقتدار نمایندگان در حمایت و پشتیبانی از حقوق هسته ای کشور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور به نقل از صبح رزن،حاج آقاسلطانی صبور نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به تصویب طرح حفظ حقوق هسته ای در مجلس این مصوبه را نشان دهنده ی عزم قاطع مجلس و اقتدار نمایندگان در حمایت و پشتیبانی از حقوق هسته ای کشور دانست.

وی اضافه کرد:این طرح عزم مذاکره کنندگان را جدی تر و محکم تر خواهد کرد. از این پس دست آنها را در میز مذاکره پربارتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این طرح در مجلس مخالفی نداشت ادامه داد:در این طرح فقط در برخی واژه ها و عبارتها میان نمایندگان اختلاف نظر وجود  داشت که آن هم برای تداخل نداشتن در اختیارات رهبری بود.

حاج اقا سلطانی صبور تصریح کرد:اینک تیم مذاکره کنندگان با پشتوانه ی این طرح با اقتدار در برابر تیم مقابل قرار خواهند داشت و مطالبه ی ملی که توسط نمایندگان تصویب شد پشتگرمی و بهترین امتیاز برای تیم مذاکره کنندگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد