یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حاج آقا سلطانی صبور:طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش فرصتی برای توجه دولت به بحث آموزش است

طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش فرصتی برای توجه دولت به بحث آموزش است.

حاج آقا سلطانی صبور با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت و آموزش در اولویت دولت نبود، گفت: عدم توجه به تذکرات پیاپی به وزیر آموزش و پرورش منجر به طرح استیضاح شد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور  به نقل از تسنیم ، رئیس کمیته آموزش و پرورش اظهار داشت: فرهنگیان مطالباتی به حق داشتند که رفع تبعیض در دریافتی‌ها، حقوق، معیشت و پاداش بازنشستگان و همچنین در مورد مدارس و غیره که مورد توجه دولت قرار نگرفته بود. 
وی افزود: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش که با 64 امضا تنظیم شده بود برآمده از مطالبات فرهنگیان است. 
حاج آقا سلطانی صبور بیان کرد: بعد از تذکرات پیاپی به وزیر آموزش و پرورش در طول سال‌های اخیر و عدم دریافت پاسخ و همراهی دولت کنونی موضوع استیضاح مطرح شد. 
مشکل اصلی از آنجایی آغاز شد که آموزش و پرورش و موضوع مهم و اساسی تعلیم و تربیت در اولویت دولت کنونی قرار نگرفت و کمتر به آن توجه شد و اکنون فرصت خوبی است تا دولت به حساسیت مسئله پی ببرد. 
وی با اشاره به اینکه اعلام وصول مربوط به آئین نامه قبلی بود و اکنون آئین نامه جدید به مجلس ابلاغ شده، گفت: طبق شیوه جدید طرح استیضاح باید به کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات ارجاع داده شود و در آن کمیسیون استیضاح کنندگان باید با وزیر به گفت‌و‌گو بنشینند. 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه امیدواریم گفت‌و‌گوها به جایی برسد که وزیر به ادامه فعالیت بپردازد، عنوان کرد: اگر دولت بتواند رضایت نمایندگان را کسب کند و نحوه فعالیت خود را در زمینه آموزش و پرورش تغییر و مطالبات را محقق کند این به نفع نظام تعلیم و تربیت است. 
حاج آقا سلطانی صبور افزود: در غیر این صورت بعد از استیضاح وزیر آموزش و پرورش مدت 6 الی 7 ماه روند انتخاب و تایید وزیر بعدی به طول می‌انجامد که این سبب ایجاد خلل در امر تعلیم و تربیت کشور می‌شود. 
حاج آقا سلطانی صبور اظهار داشت: در صورتی که یکشنبه آینده طرح در کمیسیون مطرح شود و از تعداد 68 نفر موافق استیضاح رضایت کمتر از 10 نفر از نمایندگان جذب شود طرح به صحن علنی مجلس ارجاع داده می‌شود و در آنجا تصمیم‌گیری می‌شود. 
وی با بیان اینکه در جریان جزئیات روند طرح استیضاح قرار داشتم، بیان کرد: البته طرح استیضاح را امضا نکردم اما مطالبات را به حق می‌دانم و از پیگیر کنندگان اصلی این موضوع بوده‎‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد