یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حل مشکلات مردم در روستا گردیهای حاج آقا سلطانی صبور

نماینده شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با حضور فعال خودشون در منطقه هفته پربارو پرکاری داشتند که از جمله فعالیت   های صورت گرفته از جانب ایشان  سرکشی از روستاهای  بخش مرکزی بود که به خواست ایشون کلیه مسئولان اجرایی   شهرستان، بخشداران سه منطقه و روسای ادارات شهرستان را جهت حل مشکلات مردم و پاسخگویی با خود به همراه برده بودند .                                                                                                                                                           


 حاج آقا سلطانی صبور در صحبت هایشان اشاره به این مطلب داشتند که هدف از دیدارها اولا عرض ادب و احترام به ساحت مردم شریف و بزرگوار است که ولی نعمت این انقلاب و حاکمیت هستند و شنیدن صدای مردم موجب انگیزه بخشی و قوت قلب است و در جهت رفع موانع ما نیز تلاش خواهیم کرد و مسئولین هم همت خواهند کرد تا مشکلات حل گردد ما هم افتخارمی کنیم که در خدمت مردم باشیم .

نماینده مردم رزن بیان کرد:با هماهنگی هایی که با مدیرعامل آب و فاضلاب داشته ایم انشاالله مشکلات مجتمع های آب شهرستان حل گردد و مردم با مشکل کم آبی مواجه نشوند.

  حاج آقا سلطانی صبور در این دیدارها بیان کرد : برخی از مسائل و مشکلات روستاها نیاز به مدیریت دارد و با مدیریت درست و جهادی قابل رفع است،درسال مدیریت جهادی باید پس از شنیدن مشکل سریع در جهت حل موانع و مسائل پیگیر شد و نباید تعلل کرد.بایستی هر مدیر از خودش حساب بکشد و مثل مجاهدان عمل کند.اقتصاد و مدیریت عرصه مبارزه ما با دشمنان است که می خواهند ملت را ناامید کنند و دشمن برای بدنام کردن جمهوری اسلامی از هر راهی وارد می شود اما همیشه شکست خوردند .

در این سرکشی و روستا گردیها روستاهای جعفرآباد - قادرخلج - چورمق- قراکند - مزرعه دیمور - قلعه زندلیج - منصورآباد و اجاق  در برنامه بازدید قرار داشتند.

مشکلاتی که قابل پیگیری و حل بودند در همان لحظه از طرف حاج آقا سلطانی صبور پیگیری وحل می شد و در پاره ای مسائل از مسئول مستقیم در جلسه خواستار حل مشکل می شدند و مواردی هم که نیاز به پیگیری و بررسی بیشتر داشت یادداشت می شد تا در اسرع وقت حل گردد. 

اهالی روستاها ازپیگیریها و پشتکار حاج آقا سلطانی صبور جهت حل مشکلات مردم و تخصیص اعتبار ماده 180 در راستای آبادانی روستاها و طرح های عمرانی تقدیر و تشکر می کردند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد