یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

منتقدین با مذاکره مخالف نیستند، به آمریکا بی اعتماد هستند .

حاج آقاسلطانی صبور نماینده مردم رزن در گفت و گو با خبرنگار صبح رزن در خصوص طرح 1 فوریتی حفظ حقوق هسته ای کشورمان گفت:این طرح با 1 فوریت ابتدا در صحن مطرح و پس از تصویب برای بررسی دقیق تر به کمیسیون امنیت ملی رفت و در کمیسیون نیز با اکثریت و اجماع قاطع تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسلانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور به نقل از صبح رزن، نماینده مردم رزن در خصوص طرح 1 فوریتی حفظ حقوق هسته ای کشورمان گفت:این طرح با 1 فوریت ابتدا در صحن مطرح و پس از تصویب برای بررسی دقیق تر به کمیسیون امنیت ملی رفت و در کمیسیون نیز با اکثریت و اجماع قاطع تصویب شد.

وی ادامه داد:این طرح احتمالا این هفته به صحن خواهد آمد.

حاج آقا سلطانی صبور در خصوص ضرورت تدوین این طرح توسط مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان بر اساس وظیفه ی ملی و دینی خود برای آماده کردن این طرح دست به کار شدند گفت:وقتی تیم مذاکره کننده ی کشورمان در حال مذاکرات نفس گیر است بایستی موضع آنها از طرف مجلس تقویت شود و این طرح بر همین اساس شکل گرفته است.

وی ادامه داد:وقتی کنگره ی آمریکا با تصویب طرحی مذاکرات را در فشار میگذارد این طرح نیز یک پاسخ دندان شکن به کج خیالی ها و نقشه های امریکایی ها در این زمینه است.

عضو کمیسین آموزش مجلس افزود:این در واقع علاوه بر تقویت موضع مذاکره کنندگان،لبیک به ندای رهبری انقلاب است.

وی اضافه کرد:امریکایی ها حتی به وعده ها و تعهدات خود در لوزان نیز پای بند نبوده اند و به قول آقایان صالحی،ولایتی و شمخانی دبه در آورده اند،برای مثال در حالی که خودشان در لوزان بیش از 1000 سانتریفیوژ در فردو را پذیرفته بودند امروز از 350 سانتریفیوژ برای فردو سخن می گویند.

حاج آقا سلطانی صبور تاکید کرد:وقتی در کشور ما صدای واحدی بلند شد و همه بر تقویت گفتمان تیم مذاکره کنندگان در مقابل زورگویی های غرب و امریکا به رهبری رهبر انقلاب ایستاده گی کردند امروز آقای اوباما که ده ها بار ایران را تهدید کرده است گفت که گزینه ی نظامی در برابر ایران کارایی ندارد.

وی تصریح کرد:آمریکایی ها به دنبال این هستند که گفتمان مقاومت در داخل کشور را به نام مخالفت با صلح و مذاکره معرفی کنند ،در صورتی که به هیچ وجه اینگونه نیست.

وی اضافه کرد:منتقدین به آمریکا و استکبار بدبین هستند که این هم ریشه در خیانتهای امریکایی ها دارد.

حاج آقا سلطانی صبور ادامه داد:هیچ کس در کشور تیم هسته ای را خائن نمی داند البته اختلاف نظرهایی وجود دارد که طبیعی است اما همگی فریادهایمان بر سر آمریکاست و به صراحت می گوییم که به امریکایی ها اعتمادی وجود ندارد.

رئیس کمیته ی آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با اشاره به رئوس طرح هسته ای مجلس ادامه داد:در این طرح بر انجام تحقیقات هسته ای بدون سقف در تعداد سانتریفیوژها و لغو یکباره ی تمام تحریمها در روز  نخست تصریح و تاکید شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد