یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی:مجلس باید مسیر اقتصادی و توسعه را ریل‌گذاری کند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قوی و ارزشی مجلسی است که بتواند مسیر اقتصادی و توسعه کشور را ریل‌گذاری کند و از سویی دیگر با بر عملکرد دولت نظارت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور ،عطاالله سلطانی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان اینکه شهید مدرس شاخص مجلس و نماد مردم سالاری است اظهار داشت: هر جایی که مجلس برخواسته از مردم و مستقل است نشانه مردم سالاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حاکمیت نمایندگان مجلس را انتخاب می‌کرد تصریح کرد: نمایندگان در آن دوره انتصابی بودند و مجالس نیز فرمایشی بودند و رژیم گذشته وقعی به مردم سالاری نمی‌گذاشت.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی به راهیابی شهید مدرس به مجلس اشاره کرد و افزود: وقتی شهید مدرس به مجلس راه یافت فردی مستقل بود و به ارزش رأی مردم توجه داشت چراکه مجلس را نهادی برخواسته از آرای مردم می‌دانست.

وی بیان کرد: مجلس در واقع عصاره فضائل مردم است و نهادی برآمده از نطر و آرای ملت است و مجلس موفق باید در مسیر شهید مدرس حرکت کند که شجاعانه در برابر خواسته‌های رضاخانی ایستادگی کرد و در راه حق گویی به شهادت رسید.

سلطانی صبور با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) عنوان کرد: مجلس در رأس امور بوده و این مجلس است که با کار ویژه‌های خود ضد استبدادی عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه با مجلس نظام مردم سالاری تضمین می‌شود گفت: مجلس براساس قانون اساسی می‌تواند از تک روی و استبدادی رای جلوگیری کند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر مجلسی دولت ساخته ایجاد شود شاهد از بین رفتن نظارت بر عملکرد دولت خواهیم بود و چنین مجلسی بیشتر بله قربان گوی دولت خواهد بود و نمی‌تواند به عنوان نماینده مردم عمل کند.

وی گفت: نمایندگان با این تصور که مجلس در رأس امور است نباید تک روی کنند و از دایره اعتدال خارج نشوند و  یک مجلس قوی و ارزشی مجلسی است که بتواند مسیر اقتصادی و توسعه کشور را ریل گذاری کند و از سویی دیگر با بر عملکرد دولت نظارت کند.

سلطانی صبور بیان کرد: اگر مجلس به حواشی کشیده شود از اهداف خود خارج می‌شود و این به ضرر کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد