یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

افتتاح مدرسه خیری با حضور حاج آقا سلطانی صبور

طی مراسمی با حضور حاج آقاسلطانی صبور نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی وجمعی از خیّرین مدرسه ساز وبه همراه تعدادی از خانواده های معظّم شهدا وایثارگران،دو مدرسه خیّری که هفتمین وهشتمین مدرسه خیّری در منطقه سردرود می باشند همزمان در یک روز افتتاح شد.

در این مراسم  حاج آقا سلطانی صبور با تشکر از همه کسانی که درساخت این پروژه ها مشارکت داشتند،اظهار داشت امیدواریم در این مدارس که بانیشان خیّرین ارجمند بوده اند دانشمندانی رشد کنند وتربیت شوند که در راه آبادانی وخدمت به میهن عزیزمان ایران اسلامی قدم بردارند.

گفتنی است آموزشگاه شهید آریایی به همّت پدر بزگوار این شهید در روستای ویر با زیربنایی به مساحت ۷۰ متر مربع؛ دارای کلاس درس،دفتر،سرویس بهداشتی مجزّا برای همکاران ودانش اموزان ویک آبدارخانه با ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین آموزشگاه امام خمینی(ره) روستای قلعه جوق با همّت خانواده مرحوم حاج علی بهشتی با زیربنایی به مساحت ۲۱۷ متر مربع دارای ۴ کلاس درس،یک دفتر،آبدارخانه،نمازخانه،انباری،سرویس بهداشتی مجزّا برای همکاران ودانش آموزان با هزینه ای به ارزش یک میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد