یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن
یا علی(ع)  گفتیم و عشق  آغاز شد .

یا علی(ع) گفتیم و عشق آغاز شد .

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حاج آقا سلطانی صبور نماینده مردم شریف شهرستان رزن

حاج آقا سلطانی صبور: ورود کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به موضوع وضعیت استخدامی مربیان پیش دبستانی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی وضعیت استخدامی مربیان پیش دبستانی و نیز رسیدگی به مشکلات کمبود نیروی انسانی در مدارس اعم از معلمان پرورشی و مربیان بهداشت در این کمیسیون خبر داد.


ورود کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به موضوع وضعیت استخدامی مربیان پیش دبستانی


عطاالله سلطانی صبور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار روز دوشنبه (11 آبان‌ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزود: ارائه گزارش معاونان وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه اجرای قانون الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی از دستور کار کمیسیون به شمار می‌رفت که بر اساس بررسی‌های انجام گرفته، قرار شد آیین‌نامه‌ها اصلاح شود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به تجمع مربیان پیش دبستانی جلوی درب مجلس کمیسیون درصدد بررسی این موضوع برآمد تا بتواند به رفع دغدغه این افراد کمک کند.

نماینده رزن  در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: مشکلات کمبود نیروی انسانی درمدارس اعم از معلمان پرورشی و مربیان بهداشت از دیگر موضوعاتی بود که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد برای رفع این موضوع تمهیدات ویژه از سوی آموزش و پرورش صورت گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد